交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, March 27, 2006

***欣圖軒***


香港洲際酒店地下

自從進入這間公司,唯一能稱之為欣慰的,是一直都有食神眷顧!(希望唔好比佢停啦,如果唔係,返工仲有乜野意義可言呢!)
昨日"爆冷"贏了打0比,同事戶口又有進帳,所以又帶我去食好東西!
同事問我有否約人食飯,我見她心情如此的好!當然約左人都話無約啦!(而且實情是我根本無人約!)她問我想食咩,0係呢D環境,我當然無意見啦!於是,她便提意去麗晶果間中餐廳。咁當然,0係呢D時候,我二話不說就打開我既飲食資料庫,一check,'啊!麗晶即係宜家既洲際啦!中餐即係欣圖軒啦!就0係我講完個'啦'字既同時,我隻手就打完個電話號碼喇!'
"您好!一點兩位姓黃唔食煙,電話XXXX XXXX,嗄!得番食煙咋,嗯!咁好啦。"

一點去到,餐廳都坐左7成人喇!都唔知點解會有咁多國內人仕既?
一坐低,環境固之然是好,但最吸引我視線的是一套綠色仿玉的勺子托,勺子及筷子托。這是我見過,最有心思的搭配。小食糖核桃,好鬆,好好食。
侍應拿了兩本很重的菜單過來,而點食的責任,當然留給同事啦。
她叫了魚翅燒賣($45),鮮蝦腸粉,星州炒蘿蔔糕($65),芋頭帶子酥鴿,同事知我鐘意食甜品,就問我食唔食蓮茸焗布甸(因為我同佢去親翠亨村飲茶,必叫的),但我又見到有個叫紫米西米栗茸焗布甸,都係同蓮茸焗布甸一樣價錢,$35,所以就齊齊試新野喇!
在等待食物的同時,侍應拿來三小碟醬料(3種不同程度的辣醬),果然夠細心。(總比福臨門好吧,福記淨叫一碟指天椒豉油都要$30啦!無天理。)
首先一上桌,就黎碟鮮蝦腸粉,味道ok啦!不過就有四條:平時例必唔食燒賣既我,今趟都要隊兩粒,並不是覺得魚翅特別矜貴,而係同事叫到,唔好意思唔食姐。反而覺得幾好既係星州炒蘿蔔糕,無平時食既XO醬蘿蔔糕咁油膩;佢D蘿蔔糕又唔削,仲有d菜甫碎夾雜其中,口感唔錯。而芋頭帶子酥鴿就不過不失啦!毫無驚喜可言,唯一慶幸是不太油,做得幾鬆化。
到最後,我熱切期待的甜品,反而最不知所謂!買相扣十分,我那份更像被老鼠偷吃了一口,唉!反正就是難食。不提也吧!
最後,盛惠$321.2

嘩!多謝Joe姐~~~

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home