交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, September 26, 2006

一哥火鍋


昨晚與弟妹晚膳,禮貌上詢問他們想吃啥?
-是但啦!你話啦!
~咁牙!大家樂啦,我見到好多野食喎。
-唔好,尋日先食完美心,唔食呀!美心、大家樂、大快活都唔好。
~但係我見大家樂有一哥火鍋,好似幾好咁播。
-唔好啊!上個禮拜先打完咋。
~車,你尋日夠食左飯啦,你今日又食。
~咁麥記啦!唔好煩喇~
-唔食呀,麥當奴、哈迪司、肯德基都係同一樣野黎既。
~頂,乜人黎架你地.
-大家樂啦,我見有好多選擇喎,我兩個鐘前夠剛剛食完大家樂既tea啦!
~咁食囉食囉!
-----------------------------------------------------------
點了兩隻火鍋船,嘩!好ok播.
好多菜啊,又有米線,又有魚麵,又有南瓜
出左幾年,第一次打咋,好得意呀。
不過我始終認為好肚餓既,就唔好點呢個,因為又要等水滾,所以我唸開頭d野,只係浸過下架姐,熟唔熟係唔知既。但驟眼見四周旁人既食物,又扒又春雞咁,好好味呀!但算啦。

食完2隻船.....好飽

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home