交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, February 16, 2007

功德林

北京道1號7樓

今日未到初一,但我們也來了功德林吃素,皆因同事生辰,話事權歸她,前兩天,已訂座了。但生日又點可以無蛋糕助慶架呢!於是,我提早出去買個小蛋糕,本來諗住落樓下東海堂買,點知最細都兩磅,下!兩個人,點食呢?買單件又好寒酸,於是,走去Panash,點知又係得番兩個大大蛋糕。十分氣餒地跑去Italian Tomato,但我記得佢地d蛋糕都係唔方細既。但都博一博啦,果然失望而回。我站在duty free門口,左諗右諗,無理由去漢口道間凱施吧,好遠喎。唯有上番去City Super間Backenheim睇下啦!一轉番入海港城門口,咦!睇埋cova都好喎。或者有都未頂呢!幸運地,蛋糕櫃裡有很多選擇,我挑了個黃色的芒果味,因為拍照應該會很嬌艷的,嘿嘿嘿!
付款後,我又提著這個餅走去功德林存放,唉!搞驚喜,就係要咁架喇!
好喇!枱訂了,蛋榚有喇,禮物也都就緒了!

我做那麼多,只是想令她開心,生日歌伴著生日餅出場時,看見她的笑靨,我也很開心喔!
生日當然要慶祝啦,而且聽日放假啦嘛!
齊歡唱,同慶賀..........啦啦啦 ~~~

生日快樂!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home