交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, March 27, 2007

餐廳奇遇之 【跟我做個friend】

《前言》

赴會前,各方友好通過各種渠道叮囑小女子我

- 下!你單拖赴會牙,咁薑!話我知去邊間,我坐你隔離枱膀著你。
(但我覺得你想黎睇戲多D囉!)
- 去完洗手間,枱上既飲品唔好再飲
- 唔好比佢車你返屋企
- 電話長開,唔該
- 唔好去D山卡啦既地方呀
- 唔好著高踭鞋,著平底啦,跑得快D呀
- 食完飯打俾我,等我知你安全
- 萬事小心

~ 多 謝 大 家 關 心 ~
==================================================
我依時到達Galano,伯伯已經等待中。握手加上客套話熱身後,兩個半小時的光景裡,作主導的其實是我,進餐加上訪談,時間也過得很快。因為我想用說話把尷尬的氣氛沖淡,他是一位老人,說的是老話、腦內的是老思想、示好的方法是老方法。
做朋友,不打緊....
但真的只是做朋友囉!
==================================================
翌日上班MSN的會議裡,
(節錄如下:)

D:早晨,朋友們!
J:點呀禽晚?無事丫嘛?uncle係咪契你做女呀?
D:我可以肯定佢係無仔既,而且佢無諗住介紹男仔比我!因為佢有興趣果個係我!
J:下!點呀點呀?佢都老當益壯喎!
D:我當然發揮我小記者既本色啦!問題一個接住一個,無比佢停過,因為我唔想佢問我野丫嘛!
J:嘩!仲死呀!佢以為你對佢好有興趣…係咁問人野…
D:唉!因為我唔想有dead air丫嘛!大家都唔講野,死得啦!佢係咁望住我!
J:嘩…
E:你不停問佢野牙?
D:係呀!我只不過想緩和下過氣氛啫!
C:咁你對佢既background了解左好多啦!
D:簡直唔做記者sin晒呀我!
J:靚唔靚仔架?
D:NO.
J:咁呢d飯食一次就夠咯...
D:我當然係咁諗啦!但佢已經攞本schedule出黎,即刻約我下次食飯啦!
J:嘩!乜咁進取呀!
D:佢問今個friday,我話唔得!
D:咁佢話復活節紅日果幾日,我話要拜山!
J:攞你命三千喎…佢究竟幾老?
D:李小龍是他同學,你驚唔驚呀!
J:嘩…
D:你‘嘩’夠未呀?我都唔知自己做錯d乜,個天要咁玩我。
J:咁佢都係五十幾歲之嘛...
D:sorry,以我推斷佢應該六十有七喇!
J:咁你仲問左佢d咩野?
D:嗯....我都唔記得由邊到講起喇!都係d醫生野呀!佢住邊,幾點起身,做d乜,去邊到食早餐,食晏,個女點、個孫又點,阿女婿又點,總之由讀書講到去英國讀大學,再去美國執業,又返番黎hk,又對家下醫療政策既見解,養和醫院既收費問題,以至家下恆生d股票.........我其實都好攰囉!
D:我其實應該睇下明週請唔請我!
C:但係你冇幫我問下佢浸會婦產科好唔好呢?
D:下!無喎!
J:哈…我諗佢會好欣賞你,咩都同佢傾得,又對佢咁有興趣...
D:唉!門面野黎啫!下次邊得黎咁多野講丫!
J:好難講,下次咪到佢問返你囉!
D:咁未大煲囉!
J:真係攞命…

(網上論壇開左成朝,大家既總結係今晚我一定要買六合彩!)

D.

4 Comments:

Blogger  said...

好cute ar 妳:)

6:28 PM  
Blogger 李杏嵐 said...

哈哈!原來你同我一樣做左阿伯殺手!想當年個白頭牙醫約我食飯又係差唔多既尷尬場面,其實如果你覺得唔自在既,下次咪唔好趁約囉,呢D咁既飯局去得多都想死!哈

12:48 AM  
Blogger Gideon said...

又會赴會之前未見過架,呢啲飯局真係每一分鐘都係煎熬

10:07 AM  
Blogger Samsara said...

阿D:

真係好佩服你呀,依家花都收埋,吾該keep us posted.

講起,黃霑都好似係李小龍既同學喎,佢好似話同李小龍打過交,好自豪咁話添.

應該無六十幾掛,男人,真係...

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home