交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, June 15, 2007

D:喂!你日日坐喺度,等咩呀?
M:等「運」到囉!
D:咁你等到未丫?
M:未呀!
D:咁要等到幾時呀?運唔到,咁你坐一世牙?
M:係架!唔到我都無辦法!認命囉我!
D:咁睇怕你命該如此,你繼續啦!
M:點解你唔比D鼓勵性既說話我架?
D:喂!你等緊喇喎,我未叫你keep住囉!
M:嗯...又係播!你會陪我嗎?
D:吓!呢D野點陪呀?
M:陪我一齊等!
D:$%@#@%^#$&..睇黎我係要陪你睇醫生-_-'

D.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我昨晚也在等,
等什麼?
等是誰?
不知道,
等到倦才回家!

6:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

到最後...每個女孩子也會得到幸福的!

祝妳一定會得幸福...一定會...

1:57 PM  

Post a Comment

<< Home