交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, June 29, 2007

檀木書籤

你看到我包包裡有本郁達夫的《沉淪》,說要看,好的!你拿去看吧!但是我發現書頂上的檀木書籤似乎更能吸引你的視線。

你問我:這書籤好靚呀,邊到買架?
我答你:啊!這是P上次去杭州旅行送我既手信。
你質問:唧!有無搞錯呀!厚此薄彼呀佢,有乜理由我地都睇書,淨係你有我無架?
我嘀咕:但係你睇《大勝》咋喎...而且都唔襯...
你怒叫:你米理!我覺得好型喎!
我繼續:好型你都講得出,我無野講喇!

D.

2 Comments:

Blogger 北北 said...

This comment has been removed by the author.

3:22 AM  
Blogger C.D said...

馬上去瞓,晚安!

D.

3:24 AM  

Post a Comment

<< Home