交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, July 21, 2007

北斗之拳

現在的卡通片,我沒看過一齣,所以現在流行些什麼,我也不知道!某年暑假,閑來無事,看仔既北斗之拳,咦!又幾好睇喎!於是發現原來自己係不太愛睇女仔既卡通片架喎!
我仲記得我係鐘意睇「請骷髏頭堡賜我力量!」既He-man架囉!
(唔知仲有幾多人記得佢呢???)

D.

5 Comments:

Blogger ah-yun said...

記得! 仲有Shela呢。

5:04 AM  
Blogger 野蠻郡主 said...

yup..我都記得..shela係咪heman 女朋友呢!

2:27 PM  
Blogger Samsara said...

北斗之拳我就一d都唔鍾意,但係愛死電視卡通結尾果首歌,女聲如此嘹亮,聽完自己都跟住豪氣左,我仲去日本時特登揾左隻歌既CD添。

He-man我都記得呀,Shela係He-man個妹來。

卡通片我係男女都岩,不過依家果d好醜樣既keroro就真係唔開胃。

8:00 PM  
Blogger anf said...

我呢排仲晌度諗He-man幾時會好似Transformers咁拍返套真人版

12:45 AM  
Blogger  said...

哈哈同一個年代喎

11:16 AM  

Post a Comment

<< Home