交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, November 23, 2007

唔使死住

那天上班途中,老闆一個電話打來,說當天我將要行幾千里的路,去完呢度又去果度。我一路聽,一路答佢「係,係,係」,他交帶完畢。我望著我的高跟鞋,它又望著我。我嘆了一口氣,跟它說:你唔想死住,係未?嗯!得啦!我都係呀!

於是,我用了十分鐘,
買了一雙Beverly Feldman的DABBLE出來。
所以,我和我的高跟鞋,都不用死。

D.

3 Comments:

Blogger Elaine said...

我買左同款high heels果對 :)

11:15 PM  
Blogger C.D said...

^-^我都有唸過買埋佢~

D.

12:16 AM  
Blogger 揚眉女子 said...

我都試過用新買既高跟鞋進行五千里長征, 結果當然係兩敗俱傷.

10:18 PM  

Post a Comment

<< Home