交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, April 06, 2006

食之無味,棄之可惜

數天前,小女子的衣櫥終於忍受不了我日益嚴重的衣堆,所以以行動宣告陣亡。因為事出突然,又在我很累,很睏之時,所以我當機立斷,衣門一關,睡我的大頭覺去了!
翌日一早,告之母親大人,乘機將難題掉了給她,這等粗重功夫,十之八九由老爸處理,我有如此賢能之雙親,真是三生修來的褔。
待爸爸幫我弄好後,便語重心長的跟我說:唔好買咁多衫喇!
唉!又確實幾天怒人怨既!
身體只得一個,衫褲鞋襪一大堆。當然,買的時候,係唔會覺得既!(而且仲會死不悔改)繼續買買買!
昨晚,終於決定收拾東衣,夏衣歸位。
一路接衫,一路心寒,點解同一個款,同一隻色(只係牌子不同),我會買左超個五件架呢?心中懊惱非常之際,咦!點解呢咋衫,我擺左三年,都無著架呢?算啦!人都係貪新忘舊架喇!如事者,又會再接再厲,繼續血拼。務求個衣櫃可以再充實D,挑戰佢既極限。每朝早,依舊坐0係床邊對著衣櫃發呆,苦惱究竟著咩衫好呢?但係呢堆衫,依然係唔會掉既,因為你始於會覺得有番炒既可能,姑勿論,會係三五七年後既事!

無錯,女人就係咁麻煩架喇!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home