交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, March 30, 2006

正隆京川滬菜館


今天同事0係源記食左個Late breakfast,所以好飽,所以連平時好有主見的她。午飯也不知吃什麼。一直行到落漢口道,我建議不如杏花樓啦!但一去到,嘩!乜咁爆呀!
唉!唯有轉移陣地,去了正隆!時常路經加連威,每次見到板前壽司門前的人群與正隆相比,真是相映成趣。如今第一次竟然光顧樂道這間,短短一小時午飯時間,此店當然也其門如市,恰巧,有人起身,我與同事一個箭步衝上去,成功登錄。同事又話吃不下,飲杯豆漿即可!至在黎搭枱云云.....
唉!我夠係啦!你估我又想食咩!都唔知邊個陪邊個喇!
叫了排骨+水餃(3粒)拉麵,一杯豆漿($36),另外加多碟西生菜($8)。
食物上桌,媽媽咪呀!!!
使唔使咁大碗呀?
排骨好味,水餃不過不失啦!拉麵都幾好!個菜好油,豆漿比左同事飲,佢話甜左d喎!
整體黎講,價錢出品各樣都合理既!起碼好過翡翠拉麵小籠包。
不過最攪笑係,唔知點解d服務員0係我地身邊走黎走去,神色慌張,又成日拎D唔係我地叫既野過黎,整件事趣味十足。

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home