交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, April 06, 2006

Cova Ristorante


曾經有一陣子,早餐選擇Cova。雖然它是一間富貴食府,但是它們的早餐確實給我帶來驚喜。在此處,我的首選是拿鐵。雖然沒有McCafe的那麼濃,但又比星巴克的好!但是它們的早餐,是買咖啡送包點的!即是我用$26就有一杯大拿鐵+ 麵包 or muffin喇!嘩!又幾好播!而且又有得儲印仔,十杯送一杯,好過starbucks啦!唔知點解,成日都會以starbucks黎做比較既!(慣左,無計)
所以都光顧了好多天,咁自不然同個服務員相熟啦!佢有時又會預留D好味既包比我,一時又會比多件muffin我,嘩!上天憐憫,比我遇到D好人!

但是自從它們過年後,加左價,咁我就從新投入McCafe的懷抱去了。

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home