交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, September 26, 2006

搭訕

某日,我獨自在Mc'Cafe午膳。
一位衣著奇突的阿叔,挑坐在我旁的位置上。
他的外表擺明就是一位老阿非,白色的恤衫,黑色的西褲,頭帶一頂鑲了很多水晶的cap帽,閃得天花亂墜,提著個鋁製公事箱,我當時心唸:嘩!是魔術師嗎?

怎料,在我閱讀雜誌途中,他忽然慶喜與我搭訕

阿叔:(手指向我的TEA雜誌),係中文版定英文版呀?
我:(心唸:睇住我本雜誌黎問,你都好野呀下!)中文囉!
阿叔:咁得閒既,一個人牙,唔使返工咩?
我:lunch hour
阿叔:係邊到返工呀?做咩架?clerk牙?
我:你覺得我係做咩丫?
阿叔:咦!唔見你boyfriend既?
我心唸:乜料呀?煩死喇!於是唔鬼理佢!

又突然,佢踏隻手過我張檯度
飲杯野就夠拿,邊得架,我請你食野呢!
比個電話我丫,一齊去街呢!
我就你丫!

到底這是落伍搭訕還是新潮呢?
都不是,
這是「騷擾」。

不過到最後,最嚇人既莫過於阿叔突然又拿出他的法寶,舊式錄音機壹部,
拿著機,說了一堆沒人聽得懂的說話(起碼我聽不懂,非中非英)

天呀!點解尖沙咀咁多騎呢人架!頂~

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home