交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, October 31, 2006

攞我命車仔

很久沒回廣州了,一出火車站,就急不及待跳上爸爸的新座駕!
嘩!嘩!嘩!好大好高好型呀!
我坐在第二排,高人一等,視野非常廣闊。

但隻腳點解要'鑑'得咁高,先上倒既???
斯斯文文著住條裙,未好失禮囉?
腳痛,未上唔倒車囉!
係未唔想比婆婆坐架?
麻麻上車,都有D難度播!

皆因實在太興奮喇,這幾個疑問,只好存在心間。

直至回鄉當天....
除了爸媽坐在第一排外;我,妹妹,麻麻,華姨四人擠進第二排,還要坐兩個多小時,我深信難度確實是有的!為人肩負顧全大局的重任,利己利人,於是我自動請纓坐在車尾與閒雜物品共處。
但有否利人,我唔知!
但絕對無利己!

剛開始,還好!但...鄉間的路,凹凸不平,我以盡量將自己化身成為一件貨物,一路的顛簸,以使我筋疲力竭。其間,我企圖找個舒適的姿勢,令自己不會那麼撞得那麼正面。

當中途上廁所,或吃午飯,爸爸來為我開車尾門的時候,我都是以第一名衝線的速度下車,因為由車尾出來,狀況實在怪異,有如偷運人蛇之感!

而且,冷氣原來吹不到後面的,於是我又帶著一身濕,加上腰麻背痛,還有還有...一路上,阿麻都提著'是否帶舊燒肉比皓仔',這個話題,講左不下數百次,我是從心底裡跟自己說"我唔會帶既!",廣交會今日閉幕,重陽假又最後一日,返去人都經已夠多,加上我已經攰到七個一皮。你仲叫我帶野,宜家食少舊豬肉,唔識長高,考試會唔合格咩?
但是,我忍耐......(但其實係已經無氣無力~)
我只求"快D比我落車,就係咁姐!"

所以,經此一役,有如下結論:

走長途,千萬不要坐車尾,不然心肝脾肺腎跌晒,閣下自理。
它只適宜短程,如由江南江至惠褔西。

阿媽嘮叨的功力,絕對唔係阿麻果皮!
亦希望功力不要增強,不然首當其衝'賴'野既,應該係阿仔!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home