交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, December 02, 2006

寶貝狗

友人很寶貝她的狗,
嬌寵的程度,有點不敢恭維。

某日飯局:

朋友A:佢牙,晚晚都同隻狗訓架!
狗主:係呀,我起身返工佢就跟住起身架喇!我要同佢玩一陣先返工架!
我:係牙!
狗主:係呀,我宜家買左隻「維特健靈五色靈芝」比佢食!

我與友四目交投,嚇到目瞪口呆!

我、朋友A:(下!)
我:你點比佢食呀?
狗主:啊!我將個膠囊拆下佢,將裡面細細粒既丸仔撈落D狗糧度囉!
我:食唔食得架?
朋友:人都未有得食,比隻狗食!

與友悄悄的說:乜宜家d狗咁富貴既?五色靈芝我都未食過呀~

D.

1 Comments:

Blogger 野孩子 said...

人類永遠無法徹底了解三文魚(鮭魚)為甚麼要逆流而游產卵連性命也不要,
是因為大自然自有人類不能理解的規律。

現代人常以萬物之靈自居,
但卻原來從不了解動物世界的規律並不能以人類的標準來衡量。

所謂越文明,就是越荒誕。

12:56 AM  

Post a Comment

<< Home