交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, November 30, 2006

無題

A:喂!你知唔知呀!我地呢層有個人同你好似架!我唔知係我d近視又深左丫,定係副con唔夠度數!上次係走廊見到有人好鬼似你,我仲以為係你添。無論身裁、髮型、高度、衣著同好似架!

B:係咩?無理由我唔知架!佢點架?著咩衫架?

A:車,未好似你咁囉!西裝一度,帶副眼鏡。呢,即係成條廣東道,隨手搵到十件咁呀!

B:下!我有無咁common呀!

A:下!你覺得你自己有幾outstanding呀?

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home