交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, December 05, 2006

風火輪

友身處澳洲,託我幫他買本雜誌。

我:好呀!買咩雜誌呢?
他:啊!本雜誌叫「風火輪」呀!
我:下!風火輪!咩黎架?講咩架?乜有本咁既雜誌架咩?
他:啊!講電單車架?
(註:吾友非常喜歡風馳電掣既快感的~)
我:但都未聽過既?要去邊到買架?
他:咁我又唔知喎!本書好似台灣出架?
我:下,聽都未聽過,點買呀?唉!我試下幫你搵下啦!
他:好呀!

翌日,
我走去商務,職員說:沒有!
我確實唔知去邊買好,於是走去街邊書報攤,問阿叔。
我:請問有無‘風火輪’呢本雜誌賣呀?
叔:風火輪,無喎!未聽過喎!
阿叔,跟住二話不說,轉身隊左本‘火麒麟’比我,
話:拿!火麒麟就有!

我呆左兩秒之後,即刻掉低本書,火速掩沒於人群之中。

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home