交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, December 09, 2006

慘不忍睹~~~

家下睇「歡樂滿東華」,確實好歡樂。

"黎。講下我地既捐款熱線先,1878 333,130條線,等住你地打黎喇~"

汪阿姐、家燕媽媽、獎門人、鄧梓鋒就當然唔少得啦!
為善最樂既一班總理,就梗係要進行支票遞交儀式架喇!
邊個邊個捐出既畫呀、玉如意呀,就一定等你地班善長人翁價高者得架啦!
黃生 100 徐小姐 200 張宅 1000 無名氏 500 陳記海鮮 800 何小明小朋友 100 古小姐 100..........嘩嘩嘩!D善長係咁聲緊出黎喇~~~

四個女仔食飽又話籌款,Sa嬌二人組打側手翻踢爆d瓦煲,寓意打爆個捐款熱線。嘩!無聊到爆多d喎!英皇一姐加三隻太陽之子唱住歌,又噴火,又赤腳走火堆,玩完喇,自己老闆捐番錢!!!楊生確係出錢出力喎!(人力物力出齊)!
Stephy、小方配合釘床、鐵鏈、又出水、又玩火,仲要配合大家營造出黎既「緊湊」氣氛!
嘩!搞到我幾緊張呀?

浸住d冰,食一個甜筒一皮呀!
人地一上冰,第一句,「黎!問下佢地d感受先?」
哈哈!佢地咩感受我唔知!
而我既感受係,其實大家都係變態既,既無意義,亦無意思既行為,總理捐錢黎比d觀眾睇下,何為虐待囉!

美女廚房、志雲飯局今年咁爆,又點會無呢?
咁當然,成晚最精彩既莫過於「空中飛人樂斌Fun」呢個環節啦!小意外喎,總理捐多廿萬喇!Yumiko,唔好唔開心,聽日娛樂頭版見啦~

好喇!做完晚間新聞喇,祥哥要出場喇~
祥哥,我地永遠懷念你!

一個節目要撐到半夜三點,就當然乜野垃圾都共冶一爐啦!
精彩過台慶呀!YO~

2 Comments:

Blogger 渣估 said...

乜祥哥唔係死左咩?

11:51 AM  
Blogger C.D said...

無記知我地掛阿祥哥掛得咁緊要,未播番以前d精華比我地緬懷一下囉!
幾鬼體貼呢!

D.

7:45 PM  

Post a Comment

<< Home