交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, January 31, 2007

我投降!

我:喂!大哥!點解我部機三五七日就頭暈身慶架!我真係唔想再見倒你喇喎!
IT人:我唔知!check緊!
我:今次明明係佢部機有事,點解你又要睇我部機呢?
IT人:因為我啱啱睇到你部PC唔連個network丫嘛!
我:下!又關我事 ~(*%^$#@%$#$E%$&)
我:喂!咁都唔係辦法喎!有咩偈呀???
IT人:不如你貼張‘鍾馗’喺度啦!
我:做咩呀!邪一邪佢牙?
IT人:你唔夠殺氣呀!
我:啊!都好播,咁唔該你下次再黎果陣,帶張比我啦!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home