交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, January 14, 2007

我唔靚架!

阿姐:(大聲呼喊)靚女,早晨!
在下:阿姐...早晨!嗯嗯.你可唔可以唔好叫我靚女呀,好尷尬呀!都唔知應唔應你好!
阿姐:車~係靚怕咩應呀?
在下:下!我...我邊靚呀?(殊...唔好咁大聲啦!)
阿姐:皮膚白滑,唇紅齒白,咁仲唔靚牙!
在下:(無言~)

D.

1 Comments:

Blogger 曾立凡 said...

每朝清潔那位阿姐一入我房吸塵就大大聲叫:靚仔~~早~~晨~~

我:早晨阿姐!

直到有一次有同事在我房時聽到阿姐這樣叫我之後,就問我:嘩,就連阿姐都睇中你呀

我:唔好誤會,禽日阿姐入房又吸塵時,我剛剛由外面入返房,我在她身後,見到她一樣大大聲叫『靚仔~~早~~晨~~』,不過入面甚麼人也沒有,那時我就知道這位阿姐真是好好心地。

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home