交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, March 29, 2007

花語

D:花來了.
J:hey,佢送咩花呀?
D:百合同桔梗.
J:嘩...
J:代表咩呀?
D:我希望是友誼永固.
J:點會咁簡單呀,等我幫你睇睇.
J:百合-純潔、百年好合、莊嚴(法國國花)/桔梗-不變的愛、柔情
J:死火.
J:有幾多朵呀?
D:唔識數喎!有d又未開..好混亂下播.
J:數百合既數啦!
D:6支開,6支未開.
J:12朵《心心相印》
D:下!咁大鑊...
J:我好佩服佢既勇氣.
D:我都佩服,不過對象唔係我就更加好喇!
C:佢咪算含蓄囉!送百合,佢送rose,你仲驚呀!
D:我家下都經已夠啦!

D.

2 Comments:

Blogger Samsara said...

阿D,我吾得啦,真係笑死我呀!

10:50 PM  
Blogger ah-yun said...

阿D, I told my sister about your blog today. And she referred me back to these old posts (March 13,27,28).

真係好好笑丫! ^^

7:23 AM  

Post a Comment

<< Home