交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, April 14, 2007

Baths & Body Works

我不知道香港有否 Baths & Body Works的水貨出售!我的空姐朋友,每次見我也給我一支 hand soap。又聲稱香港無得賣架,我第一次使用,心諗:使個手啫,唔使磨砂下嘩!
但係又真係幾香既!如果大家去開美國,都可以買支黎試下。

(1) 左面是蘋果味hand soap.
(哈!哈!芳香味美呀!)

(2) 右面是覆盆子味的shower gel.
(嘩!沖完涼,成個人好清新呀 ^.~)

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home