交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, April 03, 2007

芳齡十八

認識一位十八歲的小妹妹,成人禮,她爸送她一枚卡地亞手錶。我在想,時下的年青人,一身LV,GUCCI,還要帶隻卡地亞,富貴至此,反而本末倒置了點。年青人有青春作本錢,青春本是無價,現在身懷「無價」加上「貴價」,或者你已覺得無敵啦!但我會覺得膚淺囉!錢又不是你賺的,虛榮些什麼呢?當然,你有本錢選擇膚淺,我尊重你們的選擇。我無野驚,驚你比人打劫咋,妹妹。
對不起,我不懂為何一件Number(N)ine X Bape Tee要賣$1,080,一件Supreme Tee又要$980,t-shirt一件,你話款好靚,又唔多覺喎,乜咁都叫款牙?質地絕佳咩,係未一世唔穿唔爛先?我知,我知,你地鐘意就乜都得!你地覺得值又得,但係咁細過,唔可以「無知」架喎!你阿爸阿媽唔係汶萊國皇播,包你衣食無憂仲唔夠,仲要包埋你既「威」同「型」咩?

人是潮流的產物,我當然知。我不會虛偽地說我不虛榮,不過尺度我懂得拿捏。你叫我用幾萬銀買個CHANEL手袋黎用用,襯襯。咁應該買個印有大大LOGO的,還是低調既淨皮款呢?我要show我既虛榮,梗係買個大咁大得咁大架啦!買無LOGO既,玩有型格,咁又使乜用幾皮野黎買你既低調呀?

商人當然超級成功啦!如此一石二鳥,你拎住大大個LOGO袋,又難得你肯比錢搶住黎做佢人肉宣傳大使,佢仲唔贏晒咩!

係架!名牌之所以係名牌,佢既威力就在於,大家都心甘命抵比錢黎宣揚它的「名」囉!你話佢地D心理戰術幾咁超班呢~

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home