交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, June 08, 2007

差之毫釐 謬以千里

自私;自我
一字之差而已。

嘩!你份人咁自私架!
(你聽後,個心會舒服嗎?)

嘩!你都幾自我架喎!
(你聽後,心裡會否暗喜:嘿嘿!你都幾識貨,我就係咁型架喇!好有主見既!)

而我呢?
辰時自私,戌時自我囉!

D.

4 Comments:

Blogger 北北 said...

This comment has been removed by the author.

7:45 AM  
Blogger ah-yun said...

唉﹐曾經丫﹐有D人﹐覺得我太有主見﹐要我改丫﹗那時﹐都有點迷失﹐覺得自己有點差。

呢個世界丫﹐D人就係太冇主見。當你有主見時﹐佢地就會受到威脅。

唉。

7:46 AM  
Blogger C.D said...

太有主見,不用迷失,不用懷疑自己架!
呢個世界總有某D人係「另類」既,米鬼理佢地!
黎!我同妳玩 ^^

D.

12:03 PM  
Blogger ah-yun said...

多謝D。^^

係丫﹐呢個世界總有D人中意黑白顛倒。細個時唔識野都會被騙架。嗚…… 而家唔會喇…… 嘻﹗

咁﹐我都好有主見架嘛﹐而家真係唔鬼理佢地丫﹗

同埋丫﹐其實人人都係好自私架喇…… 我認架﹗

12:39 PM  

Post a Comment

<< Home