交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, July 21, 2007

又黎新鮮出爐港姐三件

小時看香港小姐和現在看的感覺,全然不同。這幾屆的港姐是誰,我也分辦不出。我也懷疑現在的港姐,誰會記得住?吸引力好像不太夠;選完之後,又唔多覺佢地做過D乜(!)不過,我依然認為最不漂亮既港姐冠軍非莫可欣莫屬!
選香港小姐,曾經會是很多小女孩的夢。因為有后冠和權杖,仲可以披住件港姐袍繞場一周。帶后冠喎,除左英女皇同戴安娜皇妃至帶架咋喎!(因為細個既認知係得佢兩個至會帶囉^^),勢估唔到宜家D新娘,個個都帶(!)
小女生,玩洋娃娃和煮飯仔之外,還會玩港姐加冕遊戲。這是很多女生的童年回憶啊^^

記得某年去楊雪儀姐姐的家,她客廳的玻璃飾櫃,擺放著她的后冠,我就好似去左博物館參觀展品一樣,定定的看著這頂后冠,可是,心裡十分失望。
「乜原來D鑽石假既,頂后冠生銹架....」
憧憬幻滅!!!

D.

4 Comments:

Blogger ah-yun said...

港姐﹖我又真係唔知邊個打邊個。乜莫可欣係冠軍咩﹖都唔記得喎。不過我就覺得李珊珊奇醜囉。(我咁講好似好衰咁囉……)

后冠﹖我好多朋友結婚都帶﹐又係好唔明囉……

>「乜原來D鑽石假既,頂后冠生銹架....」

冇野下嘩?! 假既?!!! 生銹?!!

5:11 AM  
Blogger 野蠻郡主 said...

我覺得個后冠設計得好靚…

2:27 PM  
Blogger 查斯特 said...

有時,連選了港姐也不知道。
我也是昨晚有朋友說今年港姐質素又低了,才知道又選港姐。

3:58 PM  
Blogger 宇宙人 said...

近幾年紅果 d 都落選既

1:32 AM  

Post a Comment

<< Home