交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, September 27, 2007

星探

街上的所謂星探,到底有幾成真,幾成假呀?

午飯回來途中,給一位男士攔截。
這位男士呢!
你一看到他,就會覺得他面善,公仔箱內常出現,五十開外,常飾演太平紳士,公司老闆之角色;但,你就是沒辦法說出他的名字來。

就在我看著手錶,踏著蠻急趕的步伐於路上行走之時,這位先生(往下就叫他太平紳士好了),突然從我身後,殺出一句說話來,「小姐!小姐!我覺得你適合拍護膚品廣告呀!」

D.小姐我:吓!唔係掛!
太平紳士:係呀!我見倒你D皮膚適合喎!
D.小姐我:我唔適合架!我趕時間呀!
(不知何解,他的步伐也跟著我加快起來!!!)
太平紳士:你趕住番工牙?尖東嗎?
(short的嗎?大家都向著尖東出口喎!)
D.小姐我:我唔適合架!你搵個第二個啦!
太平紳士:唔係喎!我見倒你隻腳好靚喎!拿!你應該都認得我丫!我都拍開野架
(哇!癡線架咩!做電視就係好人架拿??)
(可是,他再接再厲~)
太平紳士:我咁啱宜家約左人喺尖東傾野!呢個我卡片!你叫咩名呀?留個電話,第日出黎飲野丫!
D.小姐我:吓!我叫bebe呀!無電話架我!我真係遲到喇!bye bye~

(於是,穿著三吋高跟的我,跑起步來,步速比著跑步鞋時更快,終點在望,YEAH!!!)

D.

4 Comments:

Blogger Gideon said...

呀 bebe ,幾時得閒出黎飲野呀?哈哈

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

bebe . XDDDDDDDD

12:15 AM  
Blogger ah-yun said...

哈哈哈﹐好好笑呀。小心朴親丫你。^^

1:00 AM  
Blogger 素顏天使 said...

嘩!! 我今日先知原來你就係 ZZ 口中的 D 小姐, 你咁靚女, 難怪連太平紳士都問你羅電話啦~

3:58 PM  

Post a Comment

<< Home