交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, March 30, 2009

纖體代言人

我坐在同事旁聊天,他電話響起... .. ... ..

電話:請問你係未9xxx xxxx既機主呀?我地宜家搵緊纖體代言人,請問你過唔過百五磅呢?
同事:唔使喇!bye~

第二日,電話又黎... .. ... ..
電話:請問你係未9xxx xxxx既機主呀?我地宜家搵緊纖體代言人,請問你過唔過百五磅呢?
同事:我一百磅都唔過架~(咔擦)

翌日,電話鍥而不捨.. ... .. ...
電話:請問你係未9xxx xxxx既機主呀?我地宜家搵緊纖體代言人,請問你過唔過百五磅呢?
同事:其實呢,我想講呢,我fit過吳彥祖囉!唔使纖體喇,唔該!!!!!!!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home