交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, June 26, 2006

飽飽宴

星期六與母親大人及妹妹過來帝廷飲茶,我們兩點到,人家三點半,茶市便完,皆因四點要交場給婚宴。okok,橫掂我志在食~~~

拿起點心紙,我左惕右揀一輪之後,我記得我還有一張贈卷,是送精美點心一籠的。問侍應,今日送咩呀!又係壽飽牙?
啊....好啦!

阿媽、阿妹望住維港景一輪後,點心呈上:
(她倆..霎時有暈低既衝動!!!)

(1)焗叉燒飽
(2)蛋黃奶皇飽
(3)馬拉糕
(4)黃金豬柳卷(我真係唔知呢個都係飽黎架,真的!)
(5)鮮蝦豆苗餃
(6)錦鹵雲吞(難食成咁,我都無辦法!)
(7)精美壽飽(雖然無蛋黃,但係送既,就張就下啦!)

天地良心,我真係唔係有意既!
但,今次一役,阿媽已經罷免我發版叫野食既權利喇!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home