交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, October 18, 2006

所見所想

人,生出有把口。
除非有口難言,不然道人是非,乃人之最愛。

是日,去稻香午膳,我上一轉洗手間,同事已order完成。
第一道是香蒜娃娃菜,再來蝦餃、燒賣各一籠,最後上了一個燒雞餐。
燒雞餐,是半隻燒雞加一窩米線。無錯,是一窩。是足夠3個成年人,食到反肚的。
我倆,別說一半,連三分一都吃不到。
浪費,基本上我不太喜歡,但米線,我思前想後也不知如何帶走,所以最終也捧著肚子吃多三條,減低罪惡感。

抬頭望見告示牌寫著
【請勿猜拳 No Fingers-guessing game】
YEAH!又學多一樣野 ^^

基於我坐在房裡,桌子與桌子之間,近得很,隔壁人家的說話,全數掉進我的耳內去。不想聽也難……
(又發覺每檯總有一個人,作主導的,就像會考oral一樣,而我總是在旁邊說I am agree with u /It's good idea 果d人^^)

1.
人物:四位45歲以上無業阿太
衣飾:五顏六色著晒上身,再混雜光彩奪目、真假難分的飾物
話題:
太太甲 - 你都唔知我個仔既女朋友,幾慳呀!仲慳過我呀.........
太太乙 - 咁未好囉!靚唔靚架?係未之前果個呀?
太太甲 - 唔係之前果個啦!呢個幾好架,上次我地飲茶行街,佢同阿仔講:"嘩!你媽媽買野仲快手過你呀!"
其實都岩架喇!全屋就係爭敢個慳家既人。
太太丙 - 咁你新抱又幾好喎!
太太甲 - 唔係新抱呀!女朋友咋嘛!不過佢好叻架!Kong U架!我好佩服佢阿媽架,生3個女,都係Kong U 畢業既!佢阿媽教得好呀!
太太丁 - 咁靚唔靚女呀?
太太甲 - 佢好純架個樣,咁靚仲乜丫?咁靚唔好既,咁靚,好煩架!多人追,多選擇,好易變心架!
太太乙 - 唉!要變既,靚唔靚都會變架啦!.......(下刪偉論一千字)
埋單時—
太太丙 - 今餐我埋啦!下次先到你地啦!
甲,乙,丙 - 好啦!好啦!
太太甲 - 最鐘意黎呢度飲茶架喇,又平又剩....(下刪美言五百字)
太太丁 - 係啦係啦!d叉燒飽又好新鮮,d肉又精美。(無錯,佢係講精美)

我望住佢地,好驚廿年後的自己,變成同類。

2.
人物:三位50歲以上阿叔
衣飾:無乜特別睇頭,不過最多野講果個是位潮州怒漢
話題:
阿邊個邊個有錢,我識得,十幾廿年前又點點點.....
阿邊個係佢既契家婆...
我地呢d唔係話好有錢,但求有餐飯食下架姐.
果個女既,叫乜名呀,啊...曹xx,佢果時跟啊邊個果陣,竟然問人一個月有幾錢收入喎!幾攪笑.
呢..果次食飯,佢帶幾多女黎呀,仲搵撈時耐時黎接送....
車...,撈時耐時,租架咋嘛。佢未鴇母黎.

我突然覺得自己好似好似一個八盡娛樂圈既小娛記咁呀!

又:回程途中,海港城裡遇見孫X君,她帶著一副掩去她三分一美顏的太陽鏡,手挽著一個中年漢子。
登時有點感觸,究竟女人的名聲,是否重要呢?

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home