交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, November 30, 2006

墨攻

某日,老闆給我兩張"墨攻"電影票,我並沒有問長問短,他送,我便要吧!言謝後,退場。

日期:11月25日晚上七時
地點:TST嘉禾一院

與弟打算先買點零嘴才進場,但還有5分鐘便開場了,於是在seven買了包薯片後,便火速步向一院。但為何門口會塞滿人呢?我倆也疑惑"今天是首映嗎?"
但看格局又唔多似喎!成7點啦,條人龍仲咁長既?
於是我們連隊都無排,直穿過人群,走到前頭,看過究竟。
入口處,見3個人在派爆谷、汽水同水。於是便上前問,使唔使錢架?
唔使架,一人一份架,他們二話不說,就塞入我地手中,繼而進場。
就係咁樣,我地無端端就打左人地尖,坐係個位度,睇住d人入場,睇左成十幾廿分鐘。沿途見到「大福」既汽球,於是心裡都有個底了。

不然,參不多7點5,有個MC出來講野喇!
大福証券又上市十周年,回饋顧客之之類類,之後又介紹大福高層Wilson哥出黎講幾句。Wilson哥哥又出黎多謝一大輪,又話送每人一個精美坐檯月曆。(唉!究竟開場未呢?)

我倆坐在中間近走廊頭兩個位,因為太早入到黎喇,成行除左我地都未有人坐,咁即係一陣我地要側身縮腳比d人出出入入喇!(真係好位咯~)
OK!OK!戲終於開場喇!弟隔離兩個位還吉著,弟說會唔會係你老闆同佢阿哥呢?
嗄!(米玩啦!!!)

開場20分鐘後,來了兩名打扮入時的妙齡少女,雖然棲身於漆黑中,但因為我要(讓路),所以都睇到他們是靚女黎既!正正坐在我弟隔離,但...

大家安安靜靜觀賞電影之際,他們大模私讓的講電話,講一兩句電話不打緊,URGENT的,請出去講!不然,請調較震機或將之關閉。但他所聊的,無聊至極....
ok~電話講完喇!他倆開始閒聊(!)沒錯...如此令人髮指的事~
我們仲要聽阿劉生講行軍作戰既計謀的~

當然,此時四周'吱聲'四起啦!

終於,正正坐在我前一排的女仕忍不住大聲呼喊,對著他倆說"shut up!",但看來這句說話,起不了多大作用,因為戲情所需,配樂聲實在澎湃,所以收不到預期效果,他倆繼續...

還膽敢說:唉!好悶呀~~~
我心諗:嘩!真係五行欠打喎佢!

再終於,又有人忍不住向著他們大叫"你地黎傾偈定睇戲架?"
嘩!今期效果好好呀!即刻靜晒呀...因為呢個場口,套戲無人講野,又無配樂架~
所以全部人都聽到呢句,讓人心涼的話^^
..................................
散場時,瞄一瞄那兩女生,與弟說:坐在你隔離果兩個幾靚女架喎真係!
弟說:係呀!
我說:可惜帶左個樣出街,無帶個腦出街呢~~~

D.

1 Comments:

Blogger Elaine said...

靚女唔帶腦.. 係值得原諒既。因為佢地存在,唔係為o左用腦,係用o黎display。

4:49 AM  

Post a Comment

<< Home