交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, December 10, 2006

生日禮物,我唔要!

我將要參加一個八歲小朋友的生日會。
他的邀請卡上寫明:
*No birthday presents please.
Instead of presents Tim kindly request donations for Collaborative Force Rural Development Fund.
並體貼地附上薈力農村發展基金有限公司捐款表格一張。

沒錯,為何一個8歲小朋友會有此舉呢?
他的回答是:
上年生日會,D人送既禮物都唔我心意既,好多擺到今年我都未拆。今年唔好送喇,d錢拎去捐左佢啦!

但,總有人,一定要送禮物比佢。點知佢既答案更爆!
"唧!點解d人咁唔尊重我架!"

D.

2 Comments:

Blogger 渣估 said...

有個咁既仔,真係送佢畀解放軍,檢驗下係咪天才兒童...

11:52 AM  
Blogger C.D said...

告訴你,他就是一個天才兒童~

D.

8:13 PM  

Post a Comment

<< Home