交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, December 20, 2006

未來棟樑

現今的孩童,我沒辦法不說佩服。

事例一
主角:3歲小朋友
場地:幼兒班課室

老師:XX小朋友,你唔可以咁樣架喎,再唔聽話,老師要罰你架喇!
小孩:哼!我變身超人,打死你!
老師:(!)
.........................................................
事例二
主角:8歲小朋友
場地:百貨公司

小孩:咦!xx姐姐。呢度有XO帽呀!(~手指頭遙指不遠處的XO造型cap帽)
(註:此名小孩因貌似XO,所以順理成章取乳名為XO)
在下:你鐘意牙,買比你丫。你鐘意帶cap帽的嗎?
小孩:(老氣橫秋的表示)我唔帶架,帶左成個低B仔咁架~~~
在下:(!)
.........................................................
事例三
主角:7歲小朋友
時間:考試前夕,溫習中

在下:XX,知唔知「嚴肅」呢個詞語點解呀?你解釋一下比我聽。
小孩:我知。嚴肅就即係好似xxx同xxx咁囉!(xxx,全是他班上的同學,但我鬼識咩(!))
在下:嗯!咁佢地點架?
小孩:佢地好衰架,成日唔睬我架,唔同我玩架佢地!
在下:啊!原來係咁樣!咁佢地係嚴肅,你係咩呀?
小孩:我,我係「寸」囉!
在下:(!)

D.

1 Comments:

Blogger 渣估 said...

打死都唔生仔!

6:47 PM  

Post a Comment

<< Home