交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, December 11, 2006

Go!大暴走~

昨日,如你看見一名妙齡女子披頭散髮由中環7號碼頭極速狂奔到2號碼頭的;
告訴你,那個是我。

早上9:45分,由尖沙咀上船過中環,
9:55分,朋友打黎:喂你到邊呀?10點開船喇喎,你要跑過黎喇~
我:下!唔係下嘩~我船又未埋岸,跑過黎,不如游過黎會唔會快D呀?
朋友:唔理你呀,我地上晒船架喇,你上唔倒,等下班呀!
我:(無言!)

於是,一出閘,我就當然一馬當先跑出啦!在頭果200米,我還能健步如飛的,但....我今朝早餐只吃了一包樂天熊仔餅咋喎。於是,步速就逐漸放慢,但還是繼續跑跑跑.......

頂~跑左咁耐都係到5號碼頭架..究竟幾時先到架!
在我喪跑的沿途,竟有一些老外給我打氣,但我真係無晒氣喇~~~~

嘩!大大隻2字終於出現我眼前喇,我仲聽倒由船發出的一聲長嗚,死喇,船開喇,船開喇!
我唔係真係要一丁友係個碼頭到,坐半粒鐘等下班下嘩!
唔得!
於是,我一路跑,一跑不顧儀態的大喊:等埋我呀!等埋我呀!

終於,我成功上到船喇!
柏麗灣,I am coming~~~

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home