交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, December 22, 2006

我入左這個會!

某天,我失驚無神加入了這個會---「麥樂會」。
事原是我某日午膳,唔知點解好自然落左黎麥當當,排隊之際,PR小姐就走來問我可有興趣加入麥樂會呢?
我:下!加入左有乜野優惠呀?點入會架呢?
答:喔!入會送你好多coupons架,又會送個魚柳飽餐比你,又有個公仔送番比你,有紅髮叔叔、阿飛、肥嘟嘟同飽都好偷既小賊~
做2007年既會員,宜家又開始接受報名喇!
我:咁入會要幾多錢呢?咁個魚柳飽餐可唔可以即刻食架?
答:比25蚊一年入會同埋填張form就得架喇,個魚柳飽餐可以宜家食架!
我:咦!25蚊又幾抵喎,淨係買個魚柳飽餐都要21.3啦!好!快D拿拿淋比張form我填啦,我要入會喇!
就係咁,我擺低左25銀,又有得食,又有得玩,又拎左一疊優惠卷,外加多左一重身份。
抵晒~
D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home