交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, December 06, 2006

撒亞人,生於這個地方........

某日與妹閒聊,講開細個追無線既龍珠睇。無線將呢齣戲,拖足唔知幾多個禮拜黎播,我地個個禮拜6,等啊等,等到做完夜間新聞,先有得睇,但之不過,每一集,做果一陣,「待續」呢個詞語又彈出黎喇!真係頂丫,打極都未打完!又要等下個禮拜~

我地講開究竟邊個最好打呢?
我:我唔記得喇,悟空囉下嘩!
妹:梗係唔係啦!應該係佢老婆呀!
我:下!係咩?
妹:緊係喇!個個同佢打,都打佢唔死!又無爆缸!但係莊子一丙佢,佢就流血喇!
我:咦!又係喎~

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home