交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, January 17, 2007

相沖相克

年尾已裝嵌一部新的電腦,OKOK,一切有個新的開始,過年回來,上唔倒網,啊!原來台灣地震,PCCW受影響;可是,日復日,個個都上倒msn喇喎,點解我部電腦網又上唔倒,公司既share folder又打唔開,print又print唔出。咁點send e-mail呀,乜report都唔使交啦!部電腦真係同我一樣咁「獨立」喎。唉!情況就正如斷手斷腳一樣,斷絕外界一切通訊。

全公司得我一個用wireless,我唔知點解係得我一個用,諗住用公家果部iMac check個email同搵下料啦,點知佢既命運同我一樣,不能連線。唉!我又唔可以成日問同事借部機黎用下,人地都要做野加嘛!(down到谷底…..)

好了,終於有人黎檢查喇,哥哥仔話個wireless router燒左喎。好啦,咁換左佢啦唔該。一天過後,我覺得天意確實弄人,點解上到一日咁多,又會上唔倒架呢?鑊鑊都係咁,IT人次次喺度,部機都會乖乖聽話,人一走,就唔聽我話架喇!
今次又係我上唔倒網,而部mac機就時得時唔得。電腦人話可能我個window有問題喎,嘩!哥哥仔,部電腦都係你地啱啱裝架喎。

於是,我又要等人黎睇佢喇,真係一波三折呀。
到底佢幾時先生性架呢,在每天不能連線的日子裡,天天我與它,互相對望,我真係想一野「車」爆佢囉!

家下,無得上網,就好似拿手唔成世咁,周身唔自在,一按power製,有咩可能唔開msn架呢,就算mailbox,有排山倒海既junk mails,你都要死死地氣去check架啦!朋友相繼打黎問:咦!你轉左工咩?唔見你online既?

我……我……無語問蒼天!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home