交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, January 14, 2007

我的白

從小,我很白,是人家告訴我的。
十個人看見我,十個都會說:嘩!你好白呀!
沒錯,我的白,是能與西人比併的。

在這個追求美白的年代,朋友們也很羨慕我。
你說:「白」好丫,我鐘意女仔白。
人家說:一白遮三醜!
................................
好了,到我講喇!
首先,對左自己咁多年,係唔會覺得自己白既!
仲有,一白點遮三醜呢?我D雀斑同你say緊hello喎!
再黎,我的白又沒為我帶來名,帶來利,帶來真愛,
咁...借問聲,又有幾好呢?

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home