交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, March 08, 2007

我地確實好無聊

D:頂!我同事下禮拜又放大假喇!我又要頂佢個位喇!你老闆丫!放成十二日。好煩躁呀我!
E:佢咁多假既,放極都放唔完?
D:頂!未就係!
D:佢放假,就我頂!一d都唔好呀!我今日都要放假呀!我家下情緒極之不穩。
E:放囉!
D:好凍呀呢度,我唔想留喺度呀!
E:咁走囉!
D:但我d野未做好。
E:咁你想點丫?
D:想打我同事呀~
E:下?
D:我想衝埋去揼佢一鑊呀!
E:好丫!
D:但會留下污名架喎,而且佢識閃加嘛,黎真既,我又可能唔夠佢抽架播?
E:咁你想點丫,諗咁多野,煩人!
D:我唔知呀!好迷惘呀!
E:唔好做囉!
D:要食風架喎~
D:不如你介紹個好男仔比我啦,等我唔使孤獨終老丫!
E:費事理你
D:到時人又老、錢又無、生活無依,好孤苦架!
E:咁你快d搵人嫁左佢啦!
D:無人要我
E:係咩???
D:係呀!可能我唔夠好掛!人地睇唔上眼囉!
E:唔係好想同你講野
D:我心地雖然良善啫,但都不能彌補我容貌上的不足加嘛!D男仔好現實架~唔靚唔索,望多眼都費事啦!
E:你老闆呢?
D:喺房囉!你搵佢牙?
E:佢睇中你咪得囉!
D:sorry喎,佢絕無睇中我喎~
E:係咩???
D:我呢d小腳色,邊入佢流丫!
D:人地見多識廣,靚野當然見唔少啦!

E:.................

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home