交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, March 19, 2007

JAEGER-LE COULTRE X 2

D:嘩!...我都要做有錢人既2奶至得喇!
D:我好朋友的朋友,是個2奶,佢個男人同佢講:我睇中左隻錶,想你帶,你去睇下幾錢丫!
D:於是,我好朋友叫我問下我老闆係未識人,於是我老闆幫佢問左人喇!
C:2奶一向都得寵D架啦!
D:大佬,成三十幾萬一隻呀,仲要買2隻,頂丫...
C:錢同物質係2奶既收穫!
D:唉!呢D生活注定唔係我地過架喇......
(繼續發夢中)

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home