交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Tuesday, March 13, 2007

小姐,我想識你呀!

也許上天嫌我生活實在枯燥,所以常常給我一些小驚喜

今天,和同事如常到樓下某家常去的餐廳用膳。我又如常的看見一個我每趟來也必定遇見的客人。這個組合陣容分別有公公、女兒及孫仔。
今天,我們在用膳中途,阿公公突然給我一個信封,在我還未來得及反應之前,他已遠去。我與同事面面相覷。
打開信封,原來我收到一封信。

Dear Miss,

I have not had the pleasure of knowing you. I do,however,wish to know you.Can you be so kind as to provide me with your name and your mobile phone number?
Enclosed is my card.
Mail is the preferred mode because my E-mail may not be secured.

X.X.X.


我望住張卡片及信紙,發呆了一陣子,同事只懂在一旁暗笑。
原來他是一位DOCTOR,點呢?
本來諗住禮貌地回他一個電郵啦,但阿doctor又話email唔安全喎!
點搞呀!
於是,我同同事講,今個月都唔好黎呢度呀!!!唔該!

返上公司,想第一時間告知E.,無獨有隅,她今天跟我遇到的,相差無幾,唉!
D:喂!你食飽未呀?
E:食飽喇!不過我而家好驚囉!
D:驚乜呀?
E:話說頭先有條友打黎搵E小姐,之後我就聽左啦,佢就話:E小姐,我姓劉,上過黎幾次,問我記唔記得佢喎!我梗話唔記得啦!
D:咁佢係乜水呀?
E:佢未之前上個黎interview,我in過佢架囉!佢話佢成日上黎,都係為左見到我喎!問我可唔可以做個朋友喎!
D:死咯,今日我同你都撞鬼喇!
(突然C.加入討論)
C:嘿嘿!各有艷遇~
D:唉!唔得e-mail呀,我無理由打比佢下嘩,寫信喎!咁我要攞番d文房四寶出黎至得喇!

臨走前,同事還笑眯眯地跟我說:
好寫信喇喎,Bye Bye~

寫乜好呀!

你好!我叫XXX.你有興趣做我的筆友嗎?

唉!

D.

5 Comments:

Blogger 李杏嵐 said...

嘩,真係奇遇呀!好似小說入面既劇情咁,好似好浪漫咁喎!

D小姐能夠吸引到這樣的狂蜂浪蝶,真係恨死隔籬呀!嘻嘻

9:48 PM  
Blogger 渣估 said...

你咪畀你個"扑"佢law...

哈哈..., 順便問下佢, 個信封入面好似爭張 cheque 喎...

9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

乜原來可以咁樣識女仔?等我下次試試。

2:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

信...都只係收到帳單.

10:13 AM  
Blogger 6 days said...

interesting!記住update我地後事如何

11:37 AM  

Post a Comment

<< Home