交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, June 08, 2007

悶!你怕唔怕?

友人問我:你拍下拖啦!唔悶架咩?

因此,我又諗下:
自己一個又點悶法呢?
望住你地一對,你地又係唔係唔悶架呢?

一件事,一個人做同兩個人做,悶既指數會否相同呢?

你覺得我好悶!是因為你用你的角度來看我,但是你手拿的是30cm的尺,我的世界大個30cm架喎!度極都唔會準啦!
反之,我看你與你的伴,日日如此過活,我就覺得唔止悶,直程驚添呀!

D.

3 Comments:

Blogger ah-yun said...

D! 又好有同感喎! 我都係咁話﹐「自己一個又點悶法呢?」嘿!

不過係咁喇﹐有伴既人﹐唔知點解咁擔心別人冇伴喎! 可能因為佢地一個人驚悶﹐所以覺得其他人都係喇。

(「國度」應是「角度」吧?)

2:02 PM  
Blogger C.D said...

哈哈!趕住去食飯,唔記得左添 ^^
Thank you~

D.

2:20 PM  
Blogger 北北 said...

This comment has been removed by the author.

9:02 PM  

Post a Comment

<< Home