交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, September 27, 2007

What is 藍苺芝士飯?

是日約了朋友食日本料理,怎料她被老闆逮過正着;於是,各有各吃。

飯後回來~

她:甜心,我今日一啡已經飲左啦!
我:你吃西餐嗎?
她:habitu
我:好吃嗎?
她:ok啦
我:你有無吃雞脾意粉呀?
她:我估menu唔同左, 今日的menu好奇怪
她:我食左個藍苺芝士飯
我:吓!!!藍苺芝士飯,是乜東東呀?
我:齋黎喎
她:點解你同我老闆的反應一樣, 都係諗住齋
我:這是正常的啊
她:都唔係要餐餐食肉
我:但...是甜的嗎?
她:我唔覺佢甜定salty, 正常啦

我:吓!!!!咁好唔好食架??
她:ok啦!
我:咁你覺得個飯,值唔值得推介呀?
她:唔值得

我:哦!唔該晒妳呀!明白晒喇我!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home