交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Sunday, November 11, 2007

TONY.渣

記得小學一年班,
第一天的英文課,
打開課本第一頁,
老師教導我的第一個英文名字, 就是【TONY
我的姓氏跟Tony又只差一個字,
因此這個名字我就牢牢地記住。

現實世界,我的現任老闆叫Tony,
網絡世界,又會認識你這個Tony。
也許也許,一切一切都是天意!

零八將至,
Tony,我希望你天天都 Happy ^^

D.

2 Comments:

Blogger 學 霖 山 莊 said...

相認?

12:16 AM  
Blogger 北夫人 said...

哈哈好得意呀!果頁又有Tony又有D既?

本書係邊度黎架?你唔係由細keep到而家下話?!?!

你...姓Tong??

2:37 PM  

Post a Comment

<< Home