交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, November 03, 2007

刻苦耐勞

打開「Recruit」,看看裡頭的招聘廣告,有時也使我很快樂。

有一項,僱主要求求職者:刻苦耐勞

說到刻苦耐勞,我只想到神聖的牛。

又有那個僱主不希望員工刻苦耐勞呢?

人的韌性不一,對「苦」的界定有異。
精神上的苦或肉體上的苦,大家都得忍嗎?
現有還流行這句「吃得苦中苦,方為人上人」的嗎?

面試:

僱主:你來應徵呢個職位,你覺得自己能否勝任?點解呢?
求職者:我覺得呢我可以是因為ba ba ba ba..............
(唉!都未上任又點知能否勝任呢?)

僱主:你覺得自己有乜優點,我地要請你呢?
求職者:因為呢我既優點就係ba ba ba ba..............
(唉!你又覺得你公司有乜優點,要人留喺度呀?)

僱主:呢份工好辛苦架喎?你會唔會頂唔順架?
求職者:嗯!應該都唔會既,因為ba ba ba ba............
(有幾辛苦呢?你可以比倒幾多錢我去吃你既苦呀?)

僱主:你之前份工點解要走呀?
求職者:啊!係因為呢ba ba ba ba..............
(我可以答你好多原因,但其實原因得一個:覺得唔啱未走囉!)

僱主:你開既價係咁多咁多,點解你覺得我地要用呢個價請你呀?
求職者:咁係因為我ba ba ba ba..............
(你比唔比得起呢個價請我丫?比唔起就無謂再講喇!係咁先!)

其實以上的ba ba ba ,全都可以是廢話。如果吃了誠實豆沙飽去見工,僱主一方可能更加會被反問到口啞。其實做人,演技總要傍身。說得動聽加誠懇,可能又有得加分。大家第一次見面,我給你講到我能飛天遁地又怎樣,到最終,可能被我嫌棄的是你。 想想,求職跟求偶有何差別,你揀人時,人揀你。大家都有選擇的權利。

人生總是難免吃苦。生老病死的苦,尤其最痛。
工作是人生的一部份,當然吃苦在所難免。員工也好,僱主也好,大家都得承受大家的氣,承受不一樣的壓力。雙方都有自己的立場,如果誓要吃苦,其實大家都在吃。

其實打工仔最好的了,可以話走就走,門口就在那頭。

「刻苦耐勞」是傳統美德;
但,要看在什麼事情上吧!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home