交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, May 10, 2006

意想不到的美味

剛剛舟車勞頓一趟,肚裡直打鼓,幾時先有飯食架?
轉身探問同事,「食咩好呀?好肚餓呀!」她見我如此可憐巴巴,道:食蒸魚好嗎?
我頭如搗蒜般地同意,「好呀!好呀!」她說費事去咁遠啦!你頭先行得咁辛苦!基本上佢話去食魚蛋,我都話好架喇!我自在有得食架姐!

12:45pm,我就直標落去翠園叫定條魚先架喇!等呀等,等唔等,等到1:15pm,仲未有得食架!其間有好多點心與我擦身而過,我見同事都無乜反應,我心暗咐,條魚有幾大呀,做乜唔點其他野食住先架!唉!唯有不停灌茶啦!橫掂茶位都要十蚊位,但越飲就越餓!
嘩!古法蒸黃立倉上場喇!
又幾有睇頭播!兩碗白飯丫唔該!
魚好大條,面頭有肉絲,冬菇絲,果皮,薑蔥,加埋D鼓油熟油,兩碗飯絕對不成問題呀!
飽餐一頓後,同事話黎多個綠豆沙丫!
嗯嗯嗯,我當然舉腳贊成啦!

尾聲:凡事不存冀望,才有意外的驚喜!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home