交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Wednesday, May 17, 2006

我作死呀我~

唉!我都知我係嫌命長架喇!
明知老闆係至高無上架喇,我都斗膽挑戰佢既權威。

今日人腳步浮浮,心浮氣燥,又為兩餐晏仔頭赤之際,阿哥又要我開幾阿萬張票,又要咁開,又唔點點點!發顛咩,咁多要求,係MSN話我知啦嘛!無筆無盛,點記得呀!癡孖根,大佬你講野又一輪咀咁樣,一陣插你咀,費事比你話我唔尊重你大少爺啦!你'精'我都唔笨呀。

但................事情到最後,我都係忍唔倒一時之氣,0係MSN同佢講左句'你是豬'.


唉!我往後既日子,睇怕都唔會太好過!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home