交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, May 11, 2006

金島燕窩海鮮酒家


天口慶,度度都唔想去,又唔想同陽光玩遊戲。同事又話食左我朝早比佢果半個cinnamon muffin,飽到家下,唉!咁姐係點呢?

佢知我唔係咁鐘意金島,都係佢又想食喎!有時,見個鬼確實係會怕黑既,上次食果個芋泥食到我眼都突埋,有時d 野,試過就算啦嘛!何必貼錢買爛壽呢?但,你開到聲............ok,去囉!

一開位,就送來功夫茶,嘩!甘到呢~~~

order左個瑤柱大芥菜煲,因為要炆,所以待應話要等耐少少。這等舊式貴價酒樓,光顧的大多是上了年紀的老顧客,環境裝修你覺得係廿年前經以定型,出場的經理部長侍應通通年過四十,最年輕的可算是知客小姐了,知客小姐穿的還是那種最傳統的知客服,紅色織錦高叉旗袍。

食物上桌,你不能話它好食,大芥菜確實炆到好唸,但我不嬲唔好d個獻劇濃既菜,所以我覺得70蚊食呢個野,的確唔抵,我尋日食果條魚先係68蚊,你家下比D瑤柱、冬菇、芥菜我,個煲又細,不過最罪大惡極既係,唔好食丫嘛!

想食好既潮州野,都係去潮州食啦!
D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home