交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Monday, May 22, 2006

賊仔一號

沒錯,我是一名賊仔。但天生並非智勇雙全,所以只能做小賊。
劫的都是一些細微細眼的東西,最愛盜的,至今只有雜誌。

阿父阿母對我這所作所為,不能苟同。
道:(表情十個不滿意)唉!咁做唔好丫嘛!比人捉到,有乜謂丫,又唔係貴。
(衣衣餓餓一大輪............彷彿我是十惡不赦似的,我都係立本書走姐,無打家劫舍,無搶人老公喎!)

翌日,飲茶日,兩點才開始下午茶,但我1點幾就入座喇!
阿仔就例遲既,而且分分鐘會唔黎添,所以我就機靈地開四位茶喇!
再再之後,阿仔確係好遲先到,阿爸阿媽見隔離檯走左,就立左張椅返黎,又伸手一指要
咱們在旁邊取整套茶杯筷子碗,基本上整件事一氣呵成,由策劃組織到行動,都很專業。
是次行動,阿母大人總結是:叫d人汁個位,又要收多個茶錢,宜家就慳番喇!

而我的總結是:大佬呀!你一個茶位都係十元八塊姐,喂我0羅果d話晒都要港幣25蚊本丫,你地有d大志得唔得呀?

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home