交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Thursday, May 18, 2006

唯一麵家


厚福街10號地下

昨晚與友光顧唯一,我在尖沙咀橫行這些年,也是第一次走進來品嘗。雖然它位處厚福街,但每次我總與它擦身而過,可能是不好水餃,鍋貼啦!總知每次選擇總是甜蜜蜜,紅螞蟻,甚至食葫蘆館,我也未想過要食唯一。但朋友話想食上海野,咁是但啦!

佢發板order了無錫小排骨菜飯,東坡肉菜飯(條友仔,又話減肥又盛....),煎鍋貼,凍豆漿兩杯。其實我本來係想食秶飯既,見咁耐無食,但在大佬主導一切既情況下,我唯有將「秶飯」兩隻字收埋啦!
在我倆等待的時光中,小昆蟲肆無忌憚的在食肆中穿梭,友在不停的講話,我一直看著他的咀巴一開一合,我是在慎防小昆蟲不識相的飛進去。

阿姐送上食物,嘩嘩嘩!我唸我三日未食飯都無可能食得晒呢碗菜飯喎,佢份量除左比沙田間唯一來得巨型外,餡料亦較多,除咗菜之外,仲有冬菇、蝦米。不過d飯就淋左d囉!無錫骨就甜左少少,東坡肉就像阿媽既鹵水豬肉(阿媽整得仲好食d添喎!),鍋貼好油(個皮好厚呀!),食完勁濟。

朋友個勢,有點像餓死鬼,但食到中段,腳步都開始放慢。而我,是一開始就採取放任態度,鬼咩!皆因見到碗飯,都經以飽左一半喇!

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home