交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Saturday, May 20, 2006

無聊對話

D : sorry ar......
M : How come sorry le
D : 我驚您嬲我今日話你丫嘛!不過我都知我老闆唔會咁小氣既^_^
M : 我都唔記得你話我乜
(心唸0岩晒~~~)
D : 咁牙...無野喇~~
M : Tell me
(嘩!你當我傻架?)
D : 唔記得就算啦!
D : 您聽日唔好問番我呀!我係唔會講既....
M : Your boss never dare angry at you
D : 哈哈哈!唔係掛....
M : Miss老細
(頂!玩野牙!)
D : 嘩...好驚喎!
M : Hai bor
D : 其實我對您都唔係咁差姐???
M : Uhm..Appraise ha sin
.................................................................................................

D.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home