交 換C.D

相同的背景,不同的際遇; 相同的難處,不同的心情。

Name:

兩個游走於柴米油鹽的平凡女子

Friday, September 28, 2007

資優

我有幸認識一位資優生,今年八歲,智商超過百四,爸爸是位醫生,媽媽是位公司高層。入讀名校,考試如果不是一百分,那次是因不小心。
三歲他就如一位大人,母親叫他做什麼,如果不如他願,他會大聲說:「點解你成日迫我做D我唔鐘意既野架?」呢句說話,大家都可能成日會問,但是出自一位三歲小豆釘口中,就確實有點奇聞。

唉!只可惜,這一塊上等的瑰玉,被人憐掬在掌心,已續漸失去發光發熱的潛能。

昨晚,他媽媽交托我一個重任。要我和這個晚晚喊打喊殺,才把功課做妥的小魔王一起把是日功課完成!天呀!要知道這個任務是何等的艱辛!!!

好!等我講你知,現在的他,是如何的難搞吧!

首先,要我給他一句評語的話,我會說:「他是癲的!」
以下是我和C.的對話 (註:這並不是C.的兒子)

D:我尋晚終於千辛萬苦同佢個仔做晒d功課!
C:點解呀?做咩功課呢?
D:學校功課囉!
C:咁有何難度呢又?
D:呵!佢完全不聽指令!你說東,他說西!患了過度活躍症,除了睡覺,任何時候都不能停!
C:咁點算呀?
D:做一題功課,起碼半粒鐘,淨係叫佢填個日期,又「魏」又「西」又跪又拜! 如果我係佢阿媽,仲唔殺左佢牙!打都費事呀!
C:咁阿媽唔教佢?
D:首先,就縱壞左,到家下就唔識教喇!
C:咁你尋日點呀?
D:咁啱佢尋日超多功課,而我又可以好快咁督住佢做晒囉!
C:你用咩偈仔呀?
D:我要不停講50句,佢先行寫3粒字!咁你話我同佢做晒d功課,要講幾多粒字丫!!!!!! 不停講50句喎!先寫一題喎!氣絕身亡咁濟呀~
D:仲要我同佢一齊做喎,即係我都要用腦啦!我都咁憎做功課,自己D功課都無做啦!
C:咁你講D乜呀要?
D:喂!黎黎黎!快d過黎啦!做完先啦!你一做完,我即刻同你玩三盤彈擦膠,加一盤UNO,快d啦!你又唗我時間喇!我地做快d,一陣又可以玩多幾盤喇!拿!宜家我地2個人做,對你未好囉!一陣我走左,你要自己一個人做,無著數喎!係未?
C:彈擦膠!!!點玩架?
D:彈擦膠呢樣玩意,有幸我都是識到佢先識玩咋!
C:嗯!我聽都未聽過添啊!
D:最慘係我up完呢段野,佢先寫左3隻字,又黎行開!!!

對住佢,我認輸 -_-'

D.

4 Comments:

Blogger 學 霖 山 莊 said...

D,
Salute!!!

11:51 AM  
Blogger ah-yun said...

有時都唔知「資優」是好定唔好。其實資優生有資優生的麻煩。因為他們太聰明﹐所以也變得懶惰。如果小時候不好好教﹐他們以為凡事都是好容易。事實上﹐就算一個人幾聰明都好﹐學﹐是無止境的。

12:35 PM  
Blogger 野孩子 said...

資優小孩嘅父母,
有D似新牌仔揸法拉利,
你舞得佢掂就係天才,
舞佢唔掂重衰過白痴。

我幼稚園係全級百幾人考第三;
但到小六係黑名單排頭位要踢出校嘅人,
所以……



你呢篇文,我想起一首舊歌,好應景:

成功的歡呼到處為他追隨
人生的好景到處與他暢聚
誰知巔峰的他 誰知頂尖的他
悠悠流下兩行淚

是否他心中永遠抹不去恐懼
是否他心中永遠太多掛慮
是否他心中所思 迷惘得不知所止
茫然流下滿眼淚

是否萬千感慨 從此迷失意義
茫茫然滿眼眼淚 是喜抑悲
甚麼意義 甚麼意義

寧願終此生你我找得安然
唔想一生走到尾最終有淚
成功的幾多得失 難補他一世抑鬱
和茫然那滿眼淚


《鱷魚淚》 —— 袁麗嫦
曲︰黃霑
詞︰黃霑

5:05 AM  
Blogger nodame said...

對住這種如此橫劣的小朋友, 倒不如把我殺掉!

9:28 AM  

Post a Comment

<< Home